POWIATOWY URZĄD PRACY W KRASNYMSTAWIE
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USLUGI SPOŁECZNE
Na podstawie art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1843 z późn)
 
Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne wymienione w załączniku nr XIV do dyrektywy 2014/24/UE
 
Kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
80000000- 4 usługi edukacyjne i szkoleniowe
 
 

Miejsce publikacji ogłoszenia o zamówieniu:
Na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.pupkrasnystaw.pl oraz na stronie: krasnystaw.praca.gov.pl
 
 
Wartość zamówienia jest niższa niż kwota określona w art. 138 g ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

 
I. ZAMAWIAJACY:
 
I. 1. Nazwa o adres Zamawiającego:
 
 
Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie
ul. Mostowa 4
22 – 300 Krasnystaw
województwo lubelskie
Tel. (0-82) 576-69-17, (082) 576 62 67,(082) 576 60 62
Fax (0-82) 576-60-30
e-mail: lukk@praca.gov.pl ,
 pup-krasnystaw@pupkrasnystaw.pl
strona podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.pupkrasnystaw.pl
strona internetowa zamawiającego:  krasnystaw.praca.gov.pl
 
I. 2. Osoba uprawniona do kontaktów w imieniu zamawiającego:
 
Pani Alicja Matczuk
Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie
ul. Mostowa 4
22 – 300 Krasnystaw
Tel. 0-82 576-60-62 wew. 254
godz. 8.00 – 15.00 w dni robocze
kontakt drogą elektroniczną; pup-krasnystaw@pupkrasnystaw.pl


 
I. 3. Rodzaj Zamawiającego:
 
Administracja samorządowa

 
II. TRYB POSTĘPOWANIA:
 
Zamawiający przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia na usługi społeczne na podstawie art.138 o w związku z art.138 g ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019, poz 1843)
oraz Regulaminu przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na usługi społeczne i inne szczególne usługi o wartości od 30 000 EURO do 750 000 EURO obowiązującego w PUP Krasnystaw
 
 
 
III. OZNACZENIE POSTĘPOWANIA:
 
Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:
RP/EFS- 4242-2/AM/20 Wykonawcy winni we wszystkich kontaktach z zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.
 
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
 
 IV 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenia usługi szkoleniowej
z zakresu: „Operator koparkoładowarki kl. III" dla 30 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Krasnymstawie.
Szkolenie finansowane będzie z dwóch źródeł:
  1. ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu pn. „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie krasnostawskim (V)" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój Oś priorytetowa I Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 1.1 Poddziałanie 1.1.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego 1.1.2 – 10 osób I grupa
  2. ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu: „Gotowi do zmian VI" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 -2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Oś Priorytetowa 9 Rynek pracy Działanie 9.2 Aktywizacja Zawodowa – projekty PUP-20 osób II grupa
    2. Grupy do przeszkolenia skompletuje zamawiający. Szkolenie prowadzone będzie w dwóch grupach: jedna grupa dziesięcioosobowa, druga grupa dwudziestoosobowa.
3. Termin wykonania zamówienia: marzec/kwiecień/maj 2020 r.
4. Czas szkolenia 134 godzin dla każdego uczestnika. Godziny szkolenia powinny być godzinami zegarowymi. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut. Obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Plan nauczania powinien obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych tygodniowo.
   5. Miejsce szkolenia – Krasnystaw. Dopuszczalne jest miejsce szkolenia poza Krasnymstawem jeżeli jednostka szkoląca zapewni lepszą bazę lokalową niż miałoby to miejsce w Krasnymstawie. Przy organizacji szkolenia poza Krasnymstawem, jednostka szkoląca jest zobowiązana zapewnić transport na szkolenie z Krasnegostawu  oraz powrót ze szkolenia do Krasnegostawu.
 
  1. W proponowanej cenie należy uwzględnić koszt:
- koszt szkolenia
- Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW
- Serwis kawowy podczas każdego dnia zajęć (kawa, herbata, zimne napoje, ciastka
dla każdego uczestnika)
- Materiały i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia szkolenia
- koszt badań lekarskich
- koszt egzaminu państwowego
7. Kurs powinien  kończyć  się  egzaminem państwowym przeprowadzonym przez uprawniony podmiot.
 
 
- Program szkolenia powinien być zrealizowany zgodnie z wymaganiami wynikającymi z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych.
Ponad wyżej wymienione zagadnienia dopuszczalne jest uzupełnienie i wzbogacenie programu o zagadnienia związane tematycznie ze szkoleniem.
IV. 2. Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV 80000000- 4 usługi edukacyjne i szkoleniowe
IV. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
IV. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wspólnie przez wykonawców.
 
 
 
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
 
Termin realizacji zamówienia – marzec/kwiecień/maj 2020 r.
 
 
VI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
 
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.
a) Posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)  Nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
c) Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r (Dz.U. z 2019 r.  poz.1482 z późn. zm.) .
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
5. Posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o identycznej tematyce  udokumentowane minimum 5 referencjami wystawionymi w okresie ostatnich trzech lat. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata uznawane będą referencje wystawione od początku prowadzenia działalności gospodarczej.
6.Kadra dydaktyczna musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń będących przedmiotem zamówienia. Każdy z prowadzących zajęcia powinien legitymować się minimum
3 przeprowadzonymi szkoleniami w okresie ostatnich trzech lat. Na potwierdzenie składa oświadczenie stanowiące załącznik Nr 6.
 
 
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia/nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń (zaświadczeń) wyszczególnionych
w ogłoszeniu i załączonych przez Wykonawcę do oferty.
VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
 
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niżej wymienione dokumenty:
l. Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr l
2. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2
3. Oświadczenie  stanowiące załącznik nr 3  
4. Wykaz  materiałów dydaktycznych i biurowych  jakie  otrzymają  słuchacze  w  ramach  kursu wg załączonego wzoru, stanowiącego załącznik Nr 4
5.Wykaz przeprowadzonych szkoleń (doświadczenie wykonawcy), stanowiący załącznik
Nr 5
6. Aktualny wpis do rejestru jednostek szkoleniowych prowadzony przez odpowiedni Wojewódzki Urząd Pracy
7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
8. Zaświadczenie lub oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym.
9. Zaświadczenie lub oświadczenie potwierdzające, że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  składek  na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
10. Wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć
w  wykonaniu zamówienia, wg załączonego wzoru / załącznik Nr 6 oraz załącznik Nr 7 /. Do wykazu należy dołączyć Curriculum Vitae każdej z umieszczonych w wykazie osób, podpisane czytelnie przez osobę której dotyczy oraz zawierać oświadczenie, że wyraża zgodę na uczestniczenie w przedmiotowym kursie w charakterze wykładowcy lub instruktora .
11. W przypadku gdy wykonawca korzysta przy realizacji zamówienia z sal wykładowych, pracowni do przeprowadzenia zajęć praktycznych w tym praktyk, sprzętu lub urządzeń nie będących jego własnością dołącza oświadczenie o użyczeniu oraz miejscu przeprowadzenia szkolenia.
12. Dokładny opis warunków lokalowych oraz wyposażenia technicznego sal  i  pracowni 
w  tym  zaplecza  socjalnego  gdzie  będą  odbywały  się  zajęcia   oraz  szczegółowy  opis sprzętu  jaki  wykonawca  użyje  do  przeprowadzenia  szkolenia .
13. Szczegółowy  podpisany  program  kursu  wraz  z  rozpisanym  harmonogramem przeprowadzenia  zajęć .
14. Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia
i uzyskanie kwalifikacji.
W/w dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
 
 
Program szkolenia powinien zawierać w szczególności:
- nazwę i zakres szkolenia; czas trwania i sposób organizacji szkolenia; wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; cele szkolenia; plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem, w miarę potrzeby części teoretycznej i części praktycznej; treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych;  sposób sprawdzania efektów szkolenia.
 
VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
 
Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienia ogłoszenia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres:
Powiatowy Urząd Pracy ul. Mostowa 4 22-300 Krasnystaw, faksem: (0-82) 576-60-30. Zamawiający  niezwłocznie  udzieli  pisemnych  wyjaśnień nie później niż na 2 dni przed  terminem  składania ofert  pod warunkiem ,  że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia   wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert . Jeżeli jest to niezbędne zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia niezbędnych dokumentów, oświadczeń lub wyjaśnień.
W  szczególnie  uzasadnionych  przypadkach  zamawiający  może  w każdym czasie ,  przed  upływem  terminu  do  składania  ofert ,  zmodyfikować  treść   ogłoszenia. 
 
Osoba do kontaktu w imieniu zamawiającego jest Pani Alicja Matczuk
pok. l, tel. (0-82) 576-69-17 (wew. 254).
Godziny, w których udzielane są informacje dotyczące postępowania: od  poniedziałku  do  piątku  7:30– 15:00
Zamawiający będzie porozumiewał się z wykonawcami pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
 
 
IX. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
 
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
X. KRYTERIA OCENY I ICH ZNACZENIE:
 
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert.
 
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:
- cena szkolenia - 80 %
- doświadczenie kadry w prowadzeniu szkoleń będącym przedmiotem zamówienia 20%
 
Obliczanie punktów w poszczególnych kryteriach:
 
CENA SZKOLENIA - 80 %
Obliczany będzie w następujący sposób:
 
najniższa cena szkolenia brutto spośród złożonych ofert                            x 100 x 80 %
/dzielone na/
cena szkolenia ocenianej oferty
Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksimum 80 pkt
 
DOŚWIADCZENIE KADRY W PROWADZENIU SZKOLEŃ BĘDĄCYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA – 20 %
Sposób przyznawania punktów:
Doświadczenie kadry dydaktycznej w prowadzeniu szkoleń zgodnych z zakresem objętym wykonywanymi czynnościami w zamówieniu w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert  (maksymalnie 20 punktów).
- Przeprowadzenie 200 godzin szkoleniowych – 5 punktów
- Przeprowadzenie od 201 godzin szkoleniowych do 300 godzin szkoleniowych – 10 punktów
- Przeprowadzenie od 301 godzin szkoleniowych do 400 godzin szkoleniowych – 15 punktów
- Przeprowadzenie powyżej 400 godzin szkoleniowych – 20 punktów
 
Doświadczenie kadry dydaktycznej w prowadzeniu szkoleń obliczone zostanie w następujący sposób :
         liczba punktów uzyskanych przez ocenianą kadrę dydaktyczną
                                  (liczba osób ocenianych)
                                          /dzielone na/                                    x100x 20%
         maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać kadra dydaktyczna tj. 20 punktów                
Najlepsza oferta w tym kryterium może uzyskać maksimum 20 punktów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dokumentów potwierdzających doświadczenie kadry.
XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
 
Oferty w zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy
w Krasnymstawie, ul. Mostowa 4, w pokoju nr 101 (sekretariat). Koperta powinna być oznaczona: Oferta na usługi społeczne - szkolenie : „Operator koparkoładowarki kl. III" dla 30 osób,  winna być opatrzona adresem i nazwą Wykonawcy.
Termin składania ofert upływa dnia 06.03.2020 r. o godz. 9.00
Otwarcie ofert nastąpi dni 06.03.2020 r. o godz. 9.15 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 104
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia .Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny .   
 
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
 
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
 
XIII. Opis sposobu przygotowania ofert
 
l. Przygotowanie oferty
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę na całość zamówienia.
4) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych
do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
5) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
6) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki,
o których mowa w ogłoszeniu.
7) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez
zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w -szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.
8) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
9) Oferta powinna zawierać spis treści. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane
i spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości załączonej do ofert.
 
 
XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione przy wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
 
1. W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana, przedstawił
w niej nieprawdziwe dane lub będzie uchylał się od zawarcia umowy na warunkach wynikających z ogłoszenia, Zamawiający wybierze tę spośród pozostałych ofert, która uzyskała najwyższą ocenę, chyba, że w postępowaniu złożona była tylko jedna oferta lub upłynie termin związania ofertą.
 
 
 
Krasnystaw, dnia 26.02. 2020 r.
Załączniki
(18)__zalacznik-nr-1-formularz-ofertowy.docx (docx, 25 KB)
(12)OŚWIAD. zał nr 2.doc (doc, 25 KB)
(12)OŚWIAD. zał. nr 3.doc (doc, 22 KB)
(13)wykaz materiałów dydaktycznych zał. nr 4.doc (doc, 35 KB)
(8)Załącznik nr 5.doc (doc, 39 KB)
(8)załącznik nr 6.doc (doc, 63 KB)
załącznik nr 7.doc (doc, 60 KB)