Zadania zawodowe:
|
- tworzenie bazy usług medycznych (uzdrowisk, sanatoriów, SPA, szpitali i klinik) możliwych do zaoferowania pacjentom z zagranicy;
- współpraca z klinikami, szpitalami, centrami medycznymi, przychodniami oraz gabinetami lekarskimi i dentystycznymi;
- ustalanie planów i strategii marketingowych promowania usług medycznych: operacji, zabiegów rehabilitacyjnych, profilaktycznych i dentystycznych we współpracy z placówkami służby zdrowia;
- prowadzenie kampanii reklamowych i marketingowych oferowanych usług medycznych;
- nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi pacjentami z innych krajów i przekazywanie im materiałów informacyjnych i reklamowych o rodzaju i zakresie świadczonych usług, cenników usług medycznych, transportowych, turystycznych itp.;
- zawieranie dwustronnych umów na świadczone usługi medyczne oraz inne związane z pobytem pacjenta w Polsce;
- dbałość o zapewnienie wysokiego standardu usług medycznych i pokrewnych;
- zbieranie opinii pacjentów o przeprowadzonym leczeniu oraz innych aspektach pobytu w kraju;
- przyjmowanie reklamacji świadczonych usług medycznych i pokrewnych;
- zapewnienie kompleksowej opieki w ciągu całego pobytu w Polsce;
- organizowanie pobytu pacjenta w Polsce: zapewnienie transportu, rezerwacji hoteli, wyżywienia, oferty turystycznej i kulturalnej oraz dodatkowych usług;
- uczestnictwo w szkoleniach z zakresu marketingu usług medycznych, turystycznych i kulturalnych;
- wystawianie faktur za świadczone usługi;
- przestrzeganie przepisów prawnych z zakresu opieki medycznej.
|