POWIATOWY URZĄD PRACY W KRASNYMSTAWIE
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USLUGI SPOŁECZNE
Na podstawie art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz 1986)
 
Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne wymienione w załączniku nr XIV do dyrektywy 2014/24/UE
 
Kod według Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
80000000- 4 usługi edukacyjne i szkoleniowe
 
 
Miejsce publikacji ogłoszenia o zamówieniu:
Na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.pupkrasnystaw.pl oraz na stronie krasnystaw.praca.gov.pl
 
 
Wartość zamówienia jest niższa niż kwota określona w art. 138 g ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
 
 
 
I. ZAMAWIAJACY:
I. 1. Nazwa o adres Zamawiającego:
 
Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie
ul. Mostowa 4
22 – 300 Krasnystaw
województwo lubelskie
Tel. (0-82) 576-69-17, (082) 576 62 67,(082) 576 60 62
Fax (0-82) 576-60-30
e-mail: lukk@praca.gov.pl, pup-krasnystaw@pupkrasnystaw.pl  
strona podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.pupkrasnystaw.pl
strona internetowa zamawiającego:  krasnystaw.praca.gov.pl
 
I. 2. Osoba uprawniona do kontaktów w imieniu zamawiającego:
Pani Alicja Matczuk i Pan Marcin Miś
Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie
ul. Mostowa 4
22 – 300 Krasnystaw
Tel. 0-82 576-60-62 wew. 254
godz. 8.00 – 15.00 w dni robocze
kontakt drogą elektroniczną; pup-krasnystaw@pupkrasnystaw.pl


I. 3. Rodzaj Zamawiającego:
Administracja samorządowa
 
 
II. TRYB POSTĘPOWANIA:
 
Zamawiający przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia na usługi społeczne na podstawie art.138 o w związku z art.138 g ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U.  z 2018, poz 1986) oraz Regulaminu przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych na usługi społeczne i inne szczególne usługi o wartości od 30 000 EURO do 750 000 EURO obowiązującego  PUP Krasnystaw
 
III. OZNACZENIE POSTĘPOWANIA:
Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:
RP/EFS-4242/4/MR/19 Wykonawcy winni we wszystkich kontaktach z zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.
 
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenia usługi szkoleniowej  z zakresu: „Sprzedawca/kasjer z podstawami obsługi komputera w ramach certyfikatu ECDL BASE" dla  20 osób   bezrobotnych zarejestrowanych  w Powiatowym Urzędzie Pracy      w Krasnymstawie.
Szkolenie finansowane będzie ze środków Unii Europejskiej w ramach POWER, projekt pn. „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie krasnostawskim (IV)" Działanie 1.1 Poddziałanie 1.1.1 – 20 osób
 
2. Grupę do przeszkolenia skompletuje zamawiający.
3. Termin wykonania zamówienia: maj/czerwiec 2019 r.
4. Czas trwania zajęć : 150 godzin
5. Miejsce szkolenia – Krasnystaw
W koszcie szkolenia Wykonawca powinien uwzględnić min. :
- Ubezpieczenie uczestników szkolenia NNW
- Serwis kawowy podczas każdego dnia zajęć (kawa, herbata, ciastka kruche dla każdego uczestnika)
 
  1. Program szkolenia powinien zawierać min. zagadnienia dotyczące :
- techniki sprzedaży,
- obsługa kasy fiskalnej,
- obsługa terminali płatniczych,
- ECDL/ICDL Podstawy pracy z komputerem
- ECDL/ICDL Podstawy pracy w sieci
- ECDL/ICDL Przetwarzanie tekstów
- ECDL/ICDL Arkusze kalkulacyjne
9. Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV 80000000- 4 usługi edukacyjne i szkoleniowe
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wspólnie przez wykonawców.
 
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
 
Termin realizacji zamówienia : maj/czerwiec 2019 r.
 
 
VI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
 
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.
a) Posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)  Nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.
c) Posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004r (Dz.U. z 2018 r.  poz. 1265
z późn. zm.) .
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym            i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
5. Posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o zbliżonej tematyce  udokumentowane minimum 5 referencjami wystawionymi w okresie ostatnich trzech lat. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata uznawane będą referencje wystawione od początku prowadzenia działalności gospodarczej.
6.Kadra dydaktyczna musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń będących przedmiotem zamówienia. Każdy z prowadzących zajęcia powinien legitymować się minimum  3 przeprowadzonymi szkoleniami w okresie ostatnich trzech lat. Na potwierdzenie składa oświadczenie stanowiące załącznik Nr 6.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły „spełnia/nie spełnia" na podstawie dokumentów i oświadczeń (zaświadczeń) wyszczególnionych w ogłoszeniu i załączonych przez Wykonawcę do oferty.
 
VII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
 
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niżej wymienione dokumenty:
l. Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr l
2. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2
3. Oświadczenie  stanowiące załącznik nr 3  
4. Wykaz  materiałów dydaktycznych i biurowych  jakie  otrzymają  słuchacze  w  ramach  kursu wg załączonego wzoru, stanowiącego załącznik Nr 4
5.Wykaz przeprowadzonych szkoleń (doświadczenie wykonawcy), stanowiący załącznik Nr 5
6. Aktualny wpis do rejestru jednostek szkoleniowych prowadzony przez odpowiedni Wojewódzki Urząd Pracy
7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
8. Zaświadczenie lub oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym.
9. Zaświadczenie lub oświadczenie potwierdzające, że  wykonawca  nie  zalega  z  opłacaniem  składek  na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne.
10. Wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć
w  wykonaniu zamówienia, wg załączonego wzoru / załącznik Nr 6 /. Do wykazu należy dołączyć Curriculum Vitae każdej z umieszczonych w wykazie osób, podpisane czytelnie przez osobę której dotyczy oraz zawierać oświadczenie, że wyraża zgodę na uczestniczenie
w przedmiotowym kursie w charakterze wykładowcy lub instruktora .
11. W przypadku gdy wykonawca korzysta przy realizacji zamówienia z sal wykładowych, pracowni do przeprowadzenia zajęć praktycznych w tym praktyk, sprzętu lub urządzeń nie będących jego własnością dołącza pisemne porozumienie, ewentualnie umowę o użyczeniu lub najmu co najmniej na czas szkolenia .
12. Dokładny opis warunków lokalowych oraz wyposażenia technicznego sal  i  pracowni  w  tym  zaplecza  socjalnego  gdzie  będą  odbywały  się  zajęcia   oraz  szczegółowy  opis sprzętu  jaki  wykonawca  użyje  do  przeprowadzenia  szkolenia .
13. Szczegółowy  podpisany  program  kursu  wraz  z  rozpisanym  harmonogramem przeprowadzenia  zajęć .
14. Wzór zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia
i uzyskanie kwalifikacji.
W/w dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
 
Program szkolenia powinien zawierać w szczególności:
- nazwę i zakres szkolenia; czas trwania i sposób organizacji szkolenia; wymagania wstępne dla uczestników szkolenia; cele szkolenia; plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem, w miarę potrzeby części teoretycznej i części praktycznej; treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych; wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych;  sposób sprawdzania efektów szkolenia.
 
VIII. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
 
Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienia ogłoszenia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres:
Powiatowy Urząd Pracy ul. Mostowa 4 22-300 Krasnystaw, faksem: (0-82) 576-60-30. Zamawiający  niezwłocznie  udzieli  pisemnych  wyjaśnień nie później niż na 2 dni przed  terminem  składania ofert  pod warunkiem ,  że wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia   wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert . Jeżeli jest to niezbędne zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia niezbędnych dokumentów, oświadczeń lub wyjaśnień.
W  szczególnie  uzasadnionych  przypadkach  zamawiający  może  w każdym czasie ,  przed  upływem  terminu  do  składania  ofert ,  zmodyfikować  treść   ogłoszenia. 
 
 
Osoba do kontaktu w imieniu zamawiającego są: Pani Alicja Matczuk i Pan Marcin Miś,
pok. l, tel. (0-82) 576-69-17 (wew. 254).
Godziny, w których udzielane są informacje dotyczące postępowania : od  poniedziałku  do  piątku  7:30– 15:00
Zamawiający będzie porozumiewał się z wykonawcami pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
 
IX. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
 
X. KRYTERIA OCENY I ICH ZNACZENIE:
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert.
Kryterium oceny ofert będzie cena brutto – 80 %
Kryterium oceny ofert będzie program szkolenia – 20 %
 
Obliczanie punktów w poszczególnych kryteriach:


CENA SZKOLENIA – 80 % Obliczany będzie w następujący sposób:
najniższa cena szkolenia brutto spośród złożonych ofert x 100 x 80 %   
/dzielone na/    
cena szkolenia ocenianej oferty
Najkorzystniejsza oferta może uzyskać maksimum 80 pkt        

PROGRAM SZKOLENIA – 20 %       
Członkowie komisji ocenią każdy z programów szkolenia wg. następujących kryteriów :
-           zgodność treści nauczania z wymogami współczesnego rynku pracy
-           konstrukcja programu, jego innowacyjność, organizacja szkolenia

Najlepszy program zostanie wyłoniony po zastosowaniu następującego wzoru :
liczba punktów uzyskanych przez oceniany program     
/dzielone na/    
maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać program x 100 x 20 % 
Najlepsza oferta w tym kryterium może uzyskać maksimum 20 punktów
XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Oferty w zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy
w Krasnymstawie, ul. Mostowa 4, w pokoju nr 101 (sekretariat). Koperta powinna być oznaczona: Oferta na usługi społeczne - szkolenie : „Sprzedawca/kasjer z podstawami obsługi komputera w ramach certyfikatu ECDL BASE" dla 20 osób,  winna być opatrzona adresem i nazwą Wykonawcy.
Termin składania ofert upływa dnia 29.04.2019 r. o godz. 9.00
Otwarcie ofert nastąpi dni 29.04.2019 r. o godz. 9.15 w siedzibie Zamawiającego, pok. Nr 104
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia .Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny .   
 
XII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
 
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
 
XIII. Opis sposobu przygotowania ofert
 
l. Przygotowanie oferty
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę na całość zamówienia.
4) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych
do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
5) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
6) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki,
o których mowa w ogłoszeniu.
7) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez
zamawiającego wzorcami - załącznikami, a w -szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.
8) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
9) Oferta powinna zawierać spis treści. Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane
i spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości załączonej do ofert.
 
 
XIV. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione przy wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
 
1. W przypadku, gdy okaże się, że wykonawca, którego oferta została wybrana, przedstawił
w niej nieprawdziwe dane lub będzie uchylał się od zawarcia umowy na warunkach wynikających
z ogłoszenia, Zamawiający wybierze tę spośród pozostałych ofert, która uzyskała najwyższą ocenę, chyba, że w postępowaniu złożona była tylko jedna oferta lub upłynie termin związania ofertą.
 
 
 
Krasnystaw, dnia 17.04.2019 r.
 
Załączniki
(14)__zalacznik-nr-1-formularz-ofertowy.docx (docx, 25 KB)
(8)OŚWIAD. zał nr 2.doc (doc, 25 KB)
(8)OŚWIAD. zał. nr 3.doc (doc, 22 KB)
(9)wykaz materiałów dydaktycznych zał. nr 4.doc (doc, 35 KB)
(1)Załącznik nr 5 do SIWZ.doc (doc, 39 KB)
(1)załącznik nr 6 do SIWZ.doc (doc, 63 KB)