Kupon doradztwa zawodowego - Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie
20.06.2024
Promocja działań aktywizacyjnych ze środków rezerwy...
„Aktywizacja zawodowa bezrobotnych wspierana jest ze środków rezerwy Funduszu Pracy będącej w dyspozycji Ministry Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej"
09.06.2021
Nowe numery telefonów
Od dzisiaj istnieje możliwość wybrania numeru telefonu bezpośrednio do konkretnej gminy lub konkretnego działu: 82 544 42 84 Roboty publiczne, PSU, Prace interwencyjne, Doposażenia 82 544 42 85 Staże 82 544 42 86 Szkolenia dla bezrobotnych, Bon na zasiedlenie, KFS 82 544 42 87 Rejestracja...
25.01.2022
OBSŁUGA INTERESANTÓW
OBSŁUGA INTERESANTÓW OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH OD 8:00 do 14:00
KUPON DORADZTWA ZAWODOWEGO
Zapraszamy do udziału w projekcie:
- Każdy kto chce poznać warunki pracy w wybranym przez siebie zawodzie może stać się obserwatorem, który weźmie udział w testowaniu zawodu. Stwarzamy niepowtarzalną możliwość „wejścia” do przedsiębiorstwa, poznania zawodu w naturalnych warunkach pracy. Uczestnik dostaje referencje, które dołączyć może do cv, ale obserwacja może także skutkować nawiązaniem stosunku pracy. Pobyt przez 2 do 5 dni w firmie daje możliwość zapoznania się przedsiębiorcy z potencjalnym pracownikiem, stanowi rodzaj przedłużonej rozmowy kwalifikacyjnej. Jeden uczestnik może obserwować 3 zawody
CHCESZ ZOSTAĆ OBSERWATOREM W PROJECIE? WYPEŁNIJ ZAŁĄCZNIK NR 2 DEKLARACJA UCZESTNICTWA W PROJEKCIE oraz ZAŁĄCZNIK 7 ZGODA RODO, które należy przesłać na adres email: katarzyna.banach@wup.lublin.pl
- Przedsiębiorcy, którzy zechcą udostępnić miejsce do testowania zawodu, otrzymują wynagrodzenie w wysokości 1500zł brutto.
Przedsiębiorcy wypełniają ZAŁĄCZNIK NR 3, który należy przesłać na adres email: katarzyna.banach@wup.lublin.pl
- Warunkiem koniecznym, do zaistnienia testu zawodu jest obecność mentora. Przedsiębiorca zapewnia praktycznego doradcę zawodowego, który towarzyszy uczestnikowi w obserwacji zawodu w firmie. Aby zostać mentorem należy wziąć udział w szkoleniach. Terminy i miejsca dostępne na stronie zsulublin.pl, zakładka KUPON
Kandydat na mentora wypełnia ZAŁĄCZNIK NR 8 DEKLARACjA – MENTOR oraz ZAŁĄCZNIK 7 ZGODA RODO, które należy przesłać na adres email: katarzyna.banach@wup.lublin.pl
Terminy szkoleń dla mentorów:
Lublin |
21.01.2025 |
Lublin |
27/28.01.2025 |
Lublin |
11.02.2025 |
Chełm |
17.02.2025 |
Biała Podlaska |
24/25.02.2025 |
Biała Podlaska |
26.02.2025 |
Lublin |
17.03.2025 |
Nałęczów |
02.04.2025 |
Zamość |
7/8.04.2025 |
Chełm |
22/23.04.2025 |
Lublin |
14/15.05.2025 |
Kazimierz Dolny |
21.05.2025 |
Kazimierz Dolny |
21/22.05.2025 |
Lublin |
27/28.05.2025 |
Nałęczów |
12/13.06.2025 |
Lublin |
23/24.06.2025 |
Zamość |
27.06.2025 |
Informacje o projekcie „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych” /Inwestycja A3.1.1. KPO „Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie”/. znajdują się na stronie zsulublin.pl, na Facebooku Lifelong Learning Lubelskie oraz pod numerem telefonu 887 831 610.
-
Załączniki
-
Deklaracja uczestnictwa w projekcie zał. 2
Deklaracja uczestnictwa w projekcie zał. 2.docx 738 KB
-
Deklaracja-mentor zał. 8-pomoc de minimis
Deklaracja-mentor zał. 8-pomoc de minimis.docx 738 KB
-
Formularz referencji zał. 5
Formularz referencji zał. 5.docx 73 KB
-
Regulamin KDZ
Regulamin KDZ.docx 747 KB
-
Umowa zał. 1
Umowa zał. 1.docx 744 KB
-
Umowa-uczestnik zał. 10
Umowa-uczestnik zał. 10.docx 741 KB
-
Wniosek - zwrot kosztów podróży zał. 1 zasady zwrotu
Wniosek - zwrot kosztów podróży zał. 1 zasady zwrotu.docx 66 KB
-
Wniosek-lista przedsiębiorców zał. 3
Wniosek-lista przedsiębiorców zał. 3.docx 69 KB
-
Wzór listy obecności zał. 4
Wzór listy obecności zał. 4.docx 70 KB
-
Zał. 11-klauzule RODO
Zał. 11-klauzule RODO.doc 895 KB
-
Zasady zwrotu kosztów podróży-uczestnik zał. 6
Zasady zwrotu kosztów podróży-uczestnik zał. 6.docx 736 KB
-
Zgloszenie szkoły zał. 9
Zgloszenie szkoły zał. 9.docx 71 KB
-
Zgoda RODO zał. 7
Zgoda RODO zał. 7.docx 70 KB
Zakończenie realizacji projektu: „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie krasnostawskim (I)"
Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie, informuje, iż realizuje projekt pt.: „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie krasnostawskim (II)” w ramach Priorytetu IX Zaspokajanie potrzeb rynku pracy, Działanie 9.1 Aktywizacja zawodowa - projekty PUP Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie, informuje, iż realizuje projekt pt.: „Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych w powiecie krasnostawskim (I)” w ramach Priorytetu IX Zaspokajanie potrzeb rynku pracy, Działanie 9.1 Aktywizacja zawodowa - projekty PUP Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
Informacja o projekcie RPO VII
- 1.662,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
- 1.994,40 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
- 831,00 zł Dodatek aktywizacyjny
- do 50.863,26 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia
Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.
ul. Mostowa 4, 22-300 Krasnystaw
telefony:
(0-82) 576-69-17
(0-82) 576-62-67
(0-82) 576-60-62
fax: (0-82) 576-60-30
NIP: 564-15-05-564
Adres ePUAP:
/PUPKrasnystaw/SkrytkaESP
e-mail:
lukk@praca.gov.pl
pup-krasnystaw@pupkrasnystaw.pl
dyrektor@pupkrasnystaw.pl
sekretariat@pupkrasnystaw.pl
kadry@pupkrasnystaw.pl
ksiegowosc@pupkrasnystaw.pl
eures@pupkrasnystaw.pl
efs@pupkrasnystaw.pl
oferty_pracy@pupkrasnystaw.pl
szkolenia@pupkrasnystaw.pl
poradnictwo@pupkrasnystaw.pl
posrednictwo@pupkrasnystaw.pl
rejestracja@pupkrasnystaw.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Krasnymstawie
czynny jest od Poniedziałku do Piątku w godzinach:
Poniedziałek - od 7:30 do 15:30
Wtorek - od 7:30 do 15:30
Środa - od 7:30 do 15:30
Czwartek - od 7:30 do 15:30
Piątek - od 7:30 do 15:30
Obsługa interesantów:
do 8:00 do 14:00
we wtorek od 7:45 do 15:45